Ain’t nobody got time for that. We got you babe. Je hebt niet altijd tijd of zin om lang in de keuken te staan. Wij ook niet. Daarom: 5 x snelle hoofdgerechten. Zodat jij wel gewoon lekker én gezond kan eten, maar je niet veel tijd hoeft door te brengen in de keuken. Kan je de gewonnen tijd mooi doorbrengen op de bank, in het café, in de sportschool of knuffelend met je kat. Whatever makes you happy! Laat jij ons even weten welk hoofdgerecht jouw favoriet is? Dat maakt ons weer happy.


FAVORIETE SNELLE HOOFDGERECHTEN

Fijn toch, zo’n lijstje om bij de hand te hebben. Geen keuze stress ook meer in de supermarkt wanneer je het antwoord op de vraag “wat eten we vandaag?” maar niet lijkt te kunnen vinden. Deze snelle hoofdgerechten zijn gemaakt met natuurlijke en gezonde ingrediënten waardoor je ook gevarieerd eet. Hier wordt jou lichaam gelukkig van. Van snelle pasta’s, tot salades naar buddha bowls. Let’s go.

1. EIWITRIJKE TEMPEH WRAP

Deze goed gevulde wrap voldoet zowel als snelle en voedzame avond maaltijd als uitgebreide lunch. Ontzettend lekker met gebakken tempeh (eiwitbron) en een gebakken eitje. Verder kan je natuurlijk zelf ook helemaal creatief zijn met de groente die je toevoegt.

2. PASTA MET ZALM

Dit makkelijke pasta gerecht is binnen een kwartier klaar, maar dat maakt dit gerecht zeker niet minder lekker. Heerlijk! TIP: dit gerecht is ook koud heel lekker. Neem de left-overs mee als lunch de volgende dag. Scheelt je ook weer tijd de volgende dag! Winning. 

3. MAKKELIJKE FALAFEL WRAPS 

De perfecte vegetarische maaltijd met knapperige falafel. Een eiwitrijke maaltijd die zeker thuishoort in dit lijstje met snelle hoofdgerechten. Vul de wraps met lekkere verse groente. De knapperige ijsberg sla maken de falafel wraps lekker fris.

4. SUPER GEZONDE QUINOA SALADE 

Deze quinoa salade kleurt geheel groen door de smaakvolle veggies te we hieraan toegevoegd hebben. Deze gezonde salade geeft jouw gezondheid een extra boost. Ook dit snelle hoofdgerecht is ideaal als left-over lunch voor de volgende dag. Probeer het nu zelf!

5. VEGETARISCHE BUDDHA BOWL

Een van onze favoriete recepten aller tijden! Waarom? Je kan met de inhoud van de vegetarische buddha eindeloos variëren. Kies steeds weer opnieuw de gezonde ingrediënten waar jij zin in hebt en bedenk nieuwe lekkere combinaties. Waar zou jij de buddha bowl het liefste mee vullen?


Bekijk ook deze 5 makkelijke recepten. 

Bekijk ook mijn favoriete kookboek voor snelle maaltijden.

ONTVANG DE GRATIS 3-DELIGE AUDIOTRAINING
‘In 3 stappen naar een Zelfliefde Mindset’

Wil je meer innerlijke rust, vertrouwen en kracht ervaren? Volg mijn audiotraining om de Zelfliefde Mindset eigen te maken en jouw meest liefdevolle leven te gaan leven!

Meld je aan voor de 3-delige audiotraining

Nee, bedankt!

Schrijf je in voor de Nieuwsbrief

Pin It on Pinterest

Share This